Tuesday, February 1, 2011

sunshine of my life :)

                                                        
 Dia ni cousin aku yang paling rapat lah . Dari dulu sampai sekarang memang aku tak penah berpisah dengan dia . Dia ni masa kecik taiko sikit . Telinga aku dah biasa berdarah dikerjakan oleh minah ni . Dulu masa kecik kalau dia dengar lagu R&B je mesti dia akan tergedik2x nak menari . Masa kecik aku ni badan keras sikit . So tak boleh lah join dia menari . Kalau dia menari mesti akan mendapat tumpuan . HUH.Jealous betul !


                                                       
Dia ni gemuk tapi muka boleh tahan lah . Tapi sekarang dia tengah dalam proses nak menguruskan badan .Dia ni kalau OTF memang suka menyanyi. Dia ni banyak masalah .Tapi dengan bf dia lah .Dia ni memang suka merepek .

                                                   
Dia comel bukan ?dia ni pun gemuk jugak tapi taktau lah sekarang dia dah kurus sbb lama gila tak jmpe dia .aku kenal dia dah agak2x setahun kod . tak pasti lah sangat . Dia suka makan benda yang paling aku tak suka iaitu DURIAN .aiyer-.-
                                                                     WARDAH
Aku dah kenal dengan dia setahun tapi tak penah bercakap pun secara berdepan .Dia ni pemalu nak mampus . Entah ape yang nak dimalukan sangat . Buat mcm biasa sudah . Jangan ingat kie tu yang bawah pulak . Dia yang dekat atas tu . lalalala~. Dia cantik kan kan ?
                                                   
Dia ni gangster doe . Kalau gaduh je mesti ajak kaum kerabat dia sekali .Tapi dia comel gila . mata bulat  .Biasa lah mix dengan pakistan .


Dia ni pengawas yang tidak bertanggungjawab .hahaha . jangan marah ye .marini budaknya tinggi lah jugak.kekadang dia baik .kadang2x poyo sikit .poyo tak poyo ingat kisah plak . haha . tapi aku suka lah berkawan dengan dia waktu mood dia ada :)
Nama dia Lyn . Dia ni lemah lembut sikit daripada marini yang dekat atas tu . kalau dia pukul pun memang takda rasa apa2x . dia ni pun pengawas jugak . tak poyo sangat =)
Dia ni duduk johor baharu . Aku kenal dia sejak dari myspace lagi . Comel kan ?


Amiel shafiq .ekk , gilaa supra .kalau diikut-ikutkan dia ni je lelaki yang satu kepala dengan aku .dia baru jea lepas akhil baligh .so suara dia mcm pelik sikit lah . mcm pondan pun ada suara dia . aiyer-.- .Dulu masa aku skolah dengan dia ,memang kiteorang rapat lah jugak tapi masa darjah6 jelah . Dia banyak peminta . Jealous =='

minah ni gedik sikit kalau dekat skolah . semua lelaki dia nak tegur . penat betul kalau aku jalan dengan dia dekat skolah . tapi dia okay lah jugak . dekat skolah aku dengan dia rapat lah jugak .tak lah serapat mana .Dia ni gf lan . lalala~
budaknya kecik2x je . dia ni suka ckp aku gemuk . babi betul .dia ni kalau snap picture semua tak penah nampak muka . ape salah sesekali nampk kan muka sikit . ape daa . dulu masa skolah rendah aku slalu buli dia . hoho . padan muka .

5 comments:

  1. saya suker post yg ini . . .
    hahahahaha

    ..........
    aku ader kawan,,
    nama dyer syasya melissa. .
    dyer gyler gangster. .dh lar gnaz
    muker aku neyh dh bnyk kali kne lmpang ngan dyer. . tpi aku tak kesah, sebab aku suker kwan ngan dyer. . . :P

    ReplyDelete
  2. hahah . huhuh . lemah lembut ke ???
    grrr ~

    ReplyDelete
  3. hahaa , yeah awak lagi comell la syasya , (:

    nanti saya hantar engagement party ke rumah awak eh eh XD

    ReplyDelete
  4. alyn , hahaha .betul lah

    syafuan ,hahahah , ada plak mcm tu

    ReplyDelete